Saturday, March 9, 2013

Info : Tikus Belanda Sumber Protein

Artikel Kosmo ( 6/3/2013 )


Assalamualaikum....

berpandukan keratan akhbar di atas apakah komen anda ??

wahh...macam soalan exam je kan... hehehehe...

but for me... kalau ia memberikan kebaikan kepada yang memerlukan tak salah...macam yang kita tahu... kat Afrika memang susah nak dapat sumber protein... kalau GP yang comel tu dapat membantu mereka mendapat khasiat yang diperlukan untuk terus hidup...nak buat camner kan... = D


ermmm....tapi mereka sangat chomelll.... camner lah dia orang sanggup makan kan ?? erkkkk.... harap-harap perkara nie takkan terjadi kat kita negara Malaysia... Amin ~ ~


Labels

accessories (2) adopt (1) akhbar (2) aquarium (1) baby (7) Banting (1) barang2 sg (1) barn (1) bath (1) berjimba2 (1) bleach (1) boarding (1) booth (2) budak2 TMJ (5) cage (4) cat (4) collection (4) competition (2) contest (2) cuaca (2) day (1) die (4) dye (1) event (2) exercise (1) farm (1) FB (4) fish (1) food (1) GB (1) genesis (2) grooming (2) guinea pig (30) haiwan (1) hedgehog (7) hilang (2) hoglet (3) huts (1) ikan (1) info (6) jantina (1) joey (1) johor (2) jual beli (1) kamsis (1) kekeliruan (1) kempas (1) kesihatan (4) kitten (1) klinik (1) kuantan (2) kucing (8) lesen (1) Malaysia (1) mandi (2) memory (4) missing (1) name (2) new (1) new owner (2) new pets (4) newbies (2) pages (1) pemakanan (9) penjagaan (4) pet lover (2) petition (1) pets (11) photo (2) PIS (1) preggy (3) protein (1) pups (1) rawatan (2) resque (1) review (2) sale (8) Sales (3) selaput mata (1) shopping (1) show (3) stray cats (5) study (1) sugar glider (13) tetra (2) tips (4) ubat (1)
Hak Milik Penulisan by LnL PetBlog