Thursday, April 11, 2013

One month Hoglet with tears...


9 April 2013 ... genap my hoglet sebulan... i'm so happy sebab i manage to raise them by myself... that day... saya spent a lot of time with them... lepas kan mereka adik beradik.... * since mereka tumbuh gigi saya asingkan sebab ekor masing-masing luka kena gigit... So.. genap sebulan... saya kumpulkan mereka balik... they are so happy... main kejar-kejar lagi...



malam semalam feed mereka macam biasa... tapi Blacky macam lain sikit... dia jadi lebih manja and suke sangat mengigit tangan saya masa bagi susu... tapi saya ignore je.. bagi lah jugak tangan nie.. biar dia gigit puas-puas... and hari nie... tak sangka pulak... that is the las bites from Blacky...

bile saya nak feed dia malam nie... saya nampak dia dah kerass...='(

saya tak sangka saya akan kehilangan Blacky... sebab dia antara hoglet yang paling kecik and paling susah nak feed susu... dia jugak yang paling aktif...

its hard for me to accept it.. but saya redha... ~ ~

hoglets tu dah macam my own baby... rase sangat bersalah jugak.. tak dapat jaga mereka dengan baik.. i'm so sorry Jaja ... ~ ~

" Blacky dalam kenangan "

# mummy love u with all my hearts...

No comments:

Post a Comment

Labels

accessories (2) adopt (1) akhbar (2) aquarium (1) baby (7) Banting (1) barang2 sg (1) barn (1) bath (1) berjimba2 (1) bleach (1) boarding (1) booth (2) budak2 TMJ (5) cage (4) cat (4) collection (4) competition (2) contest (2) cuaca (2) day (1) die (4) dye (1) event (2) exercise (1) farm (1) FB (4) fish (1) food (1) GB (1) genesis (2) grooming (2) guinea pig (30) haiwan (1) hedgehog (7) hilang (2) hoglet (3) huts (1) ikan (1) info (6) jantina (1) joey (1) johor (2) jual beli (1) kamsis (1) kekeliruan (1) kempas (1) kesihatan (4) kitten (1) klinik (1) kuantan (2) kucing (8) lesen (1) Malaysia (1) mandi (2) memory (4) missing (1) name (2) new (1) new owner (2) new pets (4) newbies (2) pages (1) pemakanan (9) penjagaan (4) pet lover (2) petition (1) pets (11) photo (2) PIS (1) preggy (3) protein (1) pups (1) rawatan (2) resque (1) review (2) sale (8) Sales (3) selaput mata (1) shopping (1) show (3) stray cats (5) study (1) sugar glider (13) tetra (2) tips (4) ubat (1)
Hak Milik Penulisan by LnL PetBlog