Friday, February 15, 2013

A pair SnP hedgehog ke rumah baru

Assalamualaikum...

terlebih dahulu nak bagitahu... this hedgehog is not mine... saya just tolong carikan untuk seorang kawan baru saya dari Kuantan yang mencari hedgehog... so nie lah hedgehog nye...

Sepasang salt n pepper...


Hedgehog nie.. saya beli from kawan saya... dia breed hedgehog.. and hedgehog dia memang superbb... Jinak okayyy.... dapat je dah boleh pegang-pegang...berbeza daripada my mr.Jiji mase saya dapat dulu sampai sekarang !! susah nye nak pegang dia !! ... urrfff...okay *abaikan...

saya ambik both SnP ( salt n pepper ) sebab that time just ade variation nie je.. yang lain belum ready.. bulan 3 nanti baru ade.. so.. untuk sesiapa yang nak hedgehog... do contact me... saya boleh tolong cari kan... =)

so layan picture si comel nie...

main kejar-kejar pulakk diaaa... huhu
female

male
# owner untuk si comel nie adalah sis Syaf Iejam 
esok mereka akan jumpe owner mereka... be good okay...

No comments:

Post a Comment

Labels

accessories (2) adopt (1) akhbar (2) aquarium (1) baby (7) Banting (1) barang2 sg (1) barn (1) bath (1) berjimba2 (1) bleach (1) boarding (1) booth (2) budak2 TMJ (5) cage (4) cat (4) collection (4) competition (2) contest (2) cuaca (2) day (1) die (4) dye (1) event (2) exercise (1) farm (1) FB (4) fish (1) food (1) GB (1) genesis (2) grooming (2) guinea pig (30) haiwan (1) hedgehog (7) hilang (2) hoglet (3) huts (1) ikan (1) info (6) jantina (1) joey (1) johor (2) jual beli (1) kamsis (1) kekeliruan (1) kempas (1) kesihatan (4) kitten (1) klinik (1) kuantan (2) kucing (8) lesen (1) Malaysia (1) mandi (2) memory (4) missing (1) name (2) new (1) new owner (2) new pets (4) newbies (2) pages (1) pemakanan (9) penjagaan (4) pet lover (2) petition (1) pets (11) photo (2) PIS (1) preggy (3) protein (1) pups (1) rawatan (2) resque (1) review (2) sale (8) Sales (3) selaput mata (1) shopping (1) show (3) stray cats (5) study (1) sugar glider (13) tetra (2) tips (4) ubat (1)
Hak Milik Penulisan by LnL PetBlog