Wednesday, February 27, 2013

Missing Joey

Assalamualaikum...

and last sunday me n family ke KL for my dad reunion... sebelum bertolak tu... saya memang dah prepare makanan all my pets ( SG , GP , & HH ) *tinggal untuk 1 malam je.. so saya berani lah... budget-budget food mereka untuk 1 night n 1 days...

untuk SG dengan HH , saya just prepare untuk malam... but GP kene extra... sebab mereka seperti eating machine... huhuhuhu...

and for SG saya masukkan cage dalam rumah for me.. lagi secure... *ohhh...tak berani nak tinggalkan kat luar....huhuhu.... letak CDF dengan buah yang jenis tahan lama ...and kat dalam rumah tak ade agas so... safety lah nak tinggalkan makanan dalam cage camtu je... so.. we all pun bertoalk ke KL dengan NEKAD !!

then esok nye balik... saya kemas-kemas cage all my pets... sebab 1 days...without cleaning... argghh... cant handle it... hohoho...

tiba waktu makan ( malam ) tengok budak-budak tu dah terkinja-kinja nak makan... so saya letak CDF dulu... after that buah...

FYI : pairs joey dah separate dari parent dia...

mase makan buah tu... saya terperasan sesuatu... ermmmmm....

last post saya ade bagitahu yang Tiara preggy right ?? ... then that nite... pouch dia kempis... dari sebelum nie... saya nampak dua bump sekarang kempis leper je.. !!!

memang dah tak senang hati ... SERIUS ... so saya ambik Tiara and belek-belek dia... CONFIRM no joey anymore... =(

sedey nye Allah je yang tahu.... tapi bile di fikir balik... tak ade rezeki... nak buat camner kan... maybe that is the ebst for Tiara... badan dia baru nak recover kan....

and berita terbaru hari ini... Memo & Tiara mating again... haihhh... dunno la what wrong with this fella... senang-senang je buat anak.... hohoho...

but i keep wondering... macam mane joey tu boleh hilang ye? They eat their joey ke? nak kata jatuh... mase i clean cage tu tak nampak benda yang mencurigakan pun... ermmm....~ wondering...




No comments:

Post a Comment

Labels

accessories (2) adopt (1) akhbar (2) aquarium (1) baby (7) Banting (1) barang2 sg (1) barn (1) bath (1) berjimba2 (1) bleach (1) boarding (1) booth (2) budak2 TMJ (5) cage (4) cat (4) collection (4) competition (2) contest (2) cuaca (2) day (1) die (4) dye (1) event (2) exercise (1) farm (1) FB (4) fish (1) food (1) GB (1) genesis (2) grooming (2) guinea pig (30) haiwan (1) hedgehog (7) hilang (2) hoglet (3) huts (1) ikan (1) info (6) jantina (1) joey (1) johor (2) jual beli (1) kamsis (1) kekeliruan (1) kempas (1) kesihatan (4) kitten (1) klinik (1) kuantan (2) kucing (8) lesen (1) Malaysia (1) mandi (2) memory (4) missing (1) name (2) new (1) new owner (2) new pets (4) newbies (2) pages (1) pemakanan (9) penjagaan (4) pet lover (2) petition (1) pets (11) photo (2) PIS (1) preggy (3) protein (1) pups (1) rawatan (2) resque (1) review (2) sale (8) Sales (3) selaput mata (1) shopping (1) show (3) stray cats (5) study (1) sugar glider (13) tetra (2) tips (4) ubat (1)
Hak Milik Penulisan by LnL PetBlog